Cele mai populare suplimente pentru arderea grasimilor

Deseori, chiar si dupa ce incepi sa te antrenezi si sa urmezi o dieta echilibrata, reducerea tesutului adipos se dovedeste a fi un obiectiv dificil de realizat. Astfel, pentru rezultate vizibile, este nevoie de rabdare si consecventa pe o perioada mai lunga.

Din fericire, oamenii de stiinta au studiat substantele din organism care stimuleaza metabolismul si arderea grasimilor si au dezvoltat o serie de suplimente nutritive care accelereaza procesul de slabire, fara a afecta organismul. La baza suplimentelor care iti pot fi de folos in lupta cu kilogramele nedorite si a tesutului adipos inestetic, stau substante care se gasesc in mod natural in corpul uman.

Continue reading “Cele mai populare suplimente pentru arderea grasimilor”

Cele mai populare suplimente pentru ciclisti

Indiferent ca practici ciclismul in sala de antrenament sau in aer liber, acest sport necesita anduranta, forta, echilibru, sincronizare si dedicare. Deoarece prin intermediul acestui sport se consuma un nivel ridicat de energie, suplimentele pentru sportivi pot completa necesarul de nutrienti pentru ca organismul sa functioneze intr-un mod optim.

Pentru a-ti atinge obiectivele sportive, este necesar sa acorzi o atentie sporita antrenamentului si alimentatiei; iar combinarea acestora cu consumul de suplimente nutritive poate spori performanta sportiva.

Continue reading “Cele mai populare suplimente pentru ciclisti”

Cele mai populare suplimente pentru culturisti

Cei mai multi dintre culturisti cunosc faptul ca, pentru a ajunge la performanta, cresterea musculara este esentiala. Totusi, acest obiectiv nu este tocmai usor de indeplinit, fiind nevoie de consecventa in sala de antrenament si de o alimentatie adecvata.

Antrenamentele cu greutati dedicate cresterii musculare sunt foarte solicitante si, executate in mod frecvent, pe parcursul unei perioade indelungate, pot provoca dureri musculare. Astfel, pentru a creste eficienta in timpul antrenamentelor si pentru a avea rezultate intr-un timp mai scurt, suplimentele nutritive iti pot fi de folos.

Continue reading “Cele mai populare suplimente pentru culturisti”

Soul Project L-Carnitine Liquid 3000mg – cea mai mare concentratie de L-Carnitina de pe piata pentru arderea rapida a grasimilor

L-Carnitina este un supliment renumit, mai ales in randul pasionatilor de fitness sau bodybuilding. Aceasta substanta se incadreaza in categoria produselor dedicate scaderii in greutate si, in plus, ajuta la cresterea nivelului de energie in timpul antrenamentelor si grabeste recuperarea musculara dupa un efort fizic intens.

Cu toate acestea, exista multe produse pe piata care promit aceleasi beneficii. Asadar, cum se diferentiaza L-Carnitina de celalalte suplimente destinate arderii grasimilor?

Continue reading “Soul Project L-Carnitine Liquid 3000mg – cea mai mare concentratie de L-Carnitina de pe piata pentru arderea rapida a grasimilor”

Alimente naturale vs suplimente nutritive

Obiceiurile alimentare ale unui sportiv influenteaza in mod direct performanta fizica a acestuia, deoarece alimentele ii ofera necesarul de energie pentru a-si imbunatati eficienta antrenamentelor. Astfel, pentru sustinerea unui stil de viata activ si sanatos, alimentele consumate trebuie sa asigure nutrientii, vitaminele si mineralele de care un sportiv are nevoie.

De multe ori, sportivii prefera suplimentele nutritive pentru a-si completa alimentatia sau a inlocui complet o masa, deoarece acestea ofera cantitati mai mari din anumiti nutrienti, care uneori sunt greu de obtinut din alimentatie, mai ales in cazul celor care fac antrenamente solicitante. Totusi, suplimentele alimentare nu pot substitui o dieta echilibrata, asadar e important sa pastrati un echilibru si sa va diversificati alimentatia, chiar daca folositi suplimente.

Continue reading “Alimente naturale vs suplimente nutritive”

Pre-workout: cum ne pregatim corect pentru antrenamente

Primul pas pentru un antrenament reusit este o pregatire riguroasa. Momentele in care te-ai simtit lipsit de energie sau nu ai reusit sa te antrenezi cat ti-ai propus nu se datoreaza doar oboselii acumulate, ci si altor factori, cum ar fi o alimentatie neadecvata.

Urmatoarele sfaturi te vor ajuta sa fii mai eficient pe parcursul antrenamentului:

– Nu neglija odihna! Somnul este esential pentru organismul uman si ajuta la procesul de recuperare dupa efortul fizic. Asadar, un sportiv are nevoie de aproximativ 7-8 ore de somn pentru a atinge cu succes performantele dorite. Daca dormi prea putin, risti aparitia unei senzatii de epuizare chiar inainte de a incepe antrenamentul propriu-zis.

Continue reading “Pre-workout: cum ne pregatim corect pentru antrenamente”

Antrenament pentru intregul corp vs cel pe grupe de muschi

Atunci cand ne construim planul de antrenament, de cele mai multe ori avem tendinta de a ne concentra atentia asupra exercitiilor fizice care lucreaza doar anumite grupe de muschi (split training), fara a diversifica antrenamentele; in detrimentul celor care solicita intregul corp (full body workout).

Un antrenament ce vizeaza toate grupele musculare implica o serie de exercitii care stimuleaza fiecare muschi din corp, pe masura ce antrenamentul pe grupele de muschi implica varietate, practic nu vei avea acelasi set de exercitii la doua antrenamente consecutive. In acest caz, daca iti propui sa te antrenezi 3 zile pe saptamana, e necesar ca in fiecare dintre aceste zile sa-ti lucrezi o alta grupa musculara.

Continue reading “Antrenament pentru intregul corp vs cel pe grupe de muschi”

Proteina Natural Health Whey Pharma – Fara gluten, aspartam sau arome artificiale; cu continut scazut de lactoza

O alimentatie bogata in proteine este esentiala pentru sportivii care doresc sa faca performanta. Suplimentele nutritive sunt destinate pentru completarea alimentatiei zilnice. Scopul acestora este de a grabi procesul de recuperare dupa antrenament, dar si pe cel de crestere si definire musculara.

Fie ca sunteti consumatori de suplimente proteice sau luati in considerare asta, trebuie sa stiti ca acesta este primul pas in evolutia voastra sportiva. Totusi, este necesar sa acordati o atentie deosebita suplimentelor sportive pe care doriti sa le consumati.

Continue reading “Proteina Natural Health Whey Pharma – Fara gluten, aspartam sau arome artificiale; cu continut scazut de lactoza”

Mitul 8: Voi slabi mai repede daca fac sport pe stomacul gol

 

Din dorinta de a obtine rezultate rapide, de cele mai multe ori alegem sa ne antrenam pe stomacul gol. Exista o serie de studii care demonstreaza faptul ca, in acest fel, corpul nostru va folosi rezervele de grasime in locul nutrientilor din alimentele consumate. Mai precis, daca te antrenezi in timp ce esti infometat, in special practicand exercitii de tip cardio, vei arde cu 20% mai multa grasime decat aceia care au mancat inainte de antrenamente.

Totusi, argumentul cum ca sportul pe stomacul gol te ajuta sa slabesti mai repede este doar partial adevarat, daca luam in considerare si restul factorilor care influenteaza procesul de slabire.

Continue reading “Mitul 8: Voi slabi mai repede daca fac sport pe stomacul gol”

Mitul 7: Nu trebuie sa mananci dupa un antrenament intens

Imediat dupa sala, corpul tau incearca sa faca fata efortului depus si simte nevoia unui plus de energie. Alimentatia de dupa antrenament, desi benefica, este de cele mai multe ori evitata.

Prima senzatie pe care o ai dupa ce ai terminat antrenamentul este cea de sete. Astfel, in ideea de a slabi mai repede, bei apa pana iti potolesti setea, sperand ca nevoia de a manca sa nu apara. In cele din urma, dupa ce ai petrecut un timp in sala de antrenament, ajungi sa te infometezi, renuntand la o gustare sau la felul tau preferat de mancare.

Continue reading “Mitul 7: Nu trebuie sa mananci dupa un antrenament intens”